"Lonely as the big lion..."

Publicerat 2011-10-05 kl. 21:51:10 i Allmänt
Sitter ensam i det stora huset, spelar hög musik för att inte kissa på mig av rädsla så fort det låter det minsta i huset. väntar på att min fina grabb ska hämta upp mig så jag kan sova med honom. aldrig att jag sover ensam. hehe rädd tjej...
Igår var det UF kick off i nrkpg, helt klart värd grej att vara på. riktigt inspirerande faktiskt. hela vårat gäng är i extas! blir perfekt med uf möte imorgon ♥ på kvällen körde jag först stan med världens bästa mamma. sen mys hos karin med fina tjejer. sov gjorde jag hos min systeryster som skickade med mig en ny garderob av kläder. tack finaste storasyster ♥
Idag klängde jag med erik till Ikea och handlade lampor till hans lägenhet och sånt fint. pluggar lite historia med annanas doppat i choklad och sådär ♣
Imorgon blir det paintball med mina allra bästa tjejer för att fira petra som fyller 18 imorgon, grattis hun ♥
Nej långt inlägg, nu är det dags att packa innan jag får mitt älskade sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0