if you don't mean it, don't say it

Publicerat 2013-01-08 kl. 13:02:00 i Allmänt
hoho hej i stugan. får klagomål att jag inte bloggar. så är väl bäst att jag försöker mig på det här. 
nu sitter vi i skolan på vår två timmarsrast och försöker plugga, men det går trögt för mig. mycket snack om annat. men för att få så mycket tid som möjligt till plugg så inledde jag dagen med ett träningspass, så nu har jag hela kvällen till städning och plugg. får se hur det går.... 
 
återkommer senare så får jag se om jag kanske har lite roliga bilder att visa. 
 
saknar mina finfina tjejer något enormt, alla vi tillsammans var länge sen nu... och bara att vara tydlig så är det plus mandipandi som befinner sig bakom kameran. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0