Shopping och sm

Publicerat 2012-05-14 kl. 22:10:34 i Allmänt

Hej världen, sitter i bilen påväg hem. Helgen har nämligen spenderats i Stockholm hos min fina syster.

Myste massor med fina kusiner i lördags, hejade fram åff till ett poäng, underbart!
I söndags blev det shopping med Ellen som sedan byttes mot mamma, då blev det hungergames och vapiano.
Idag fortsatte vi på spåret med shopping. Och nej jag har inte kvar några pengar....
Men massa fint blev det, får se om jag orkar ta nått kort på det.

Vi avslutade resan med att störa pojkvännen med massa pussar i deras monter på Uf mässan. Håller tummarna för grabbarna att de går vidare så jag får se dem på livestreaming från galan imorgonkväll.

Nu är det sovdags direkt när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0