surtjej&så.

Publicerat 2012-01-12 kl. 23:38:24 i Allmänt
glad för att första avsnittet från one tree hill säsong nio är igång. det är ju ett plus. sen får man höra andra grejer då är det inte jättekul längre. trodde faktiskt jag var mer uppskattad än så. tycker man något om mig så kan man faktiskt säga det till mig bara så ni vet. det krävs fler än en person för att höra av sig. glöm inte det.

tur att jag har min mandisyster och min pojkvän iaf. dom är bäst. inga tvivel.
imorgon var visst lektionerna inställda så då tar jag lite ledigt och inleder med sovmorgon hos mamma, så blir det lunch med henne sedan åtvid. hade varit trevligt med en utgång eller något i helgen men blev plötsligt inte så sugen på det längre.. får nog spendera den med att fira fina mamma något i helgen.
Nu tror jag faktiskt sista delen har lyckats laddas av oth så jag kan kolla klart så ska inte slösa bort mer tid på att få utbrott i min blogg.
finaste tjockis.

Kommentarer
Postat av: Sofia du vet

Ester? Jag hoppas jag inte gjort något ? Puss jag älskar dig, det ska du veta!! <3

2012-01-13 @ 03:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0