Äventyr på sandelius.

Publicerat 2012-01-02 kl. 22:05:33 i Allmänt

Myser hos fina lillasyster med tildus och meja. Kollar på tecknat. Vilket party.
Tog en långpromenad förut fastnade hos den städande personalen på sandelius. Fick en chokladboll och så pang så låg jag på golvet med tre personer över mig.
Hade tydligen fått för mig att svimma lite snabbt där. Förstår att folk är förvirrade när dom svimmar för jag fattade noll när jag vaknade.
Aja en upplevelse rikare ja. Har ett svullet ögonbryn som inte har hunnit bli så rött än iaf men hörde att det visst blir blåtira om det inte börjar rodna på ett tag. Himla fint tror jag det kan bli.
Nu ska jag mysa vidare. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0