Edit.

Publicerat 2012-04-14 kl. 17:37:13 i Allmänt
jag råkar vara bästa bloggaren i blogg.se's historia, konstigt att jag inte har fått vara med på startsidan någon gång, jag som uppdaterar så bra och intressant...
nu över till det seriösa i mitt liv.
Igår:
Mysdag med min fina pojke, kramkalas och plugg fick det bli. lite fet mat i överum med grabbarna innan jag tog mig till åtvid för att mysa vidare med mina fina. underbara skratt åt linnéas otroliga liv, hästar och annat tokigt.
Sedan blev det seriöst prat med mina närmsta ♥ fina tjejerna vet alltid vad de ska säga. tur att jag har dem, skönt att veta att de alltid finns där för mig.
Sen slocknade jag med trass i sängen (ja extremt töntigt att jag har en nalle i min säng men han är så fin så han får sova bredvid mig ändå♥)
Idag:
garderoben är utrensad, rummet snart färdigstädat och lakanbyte sker snart, underbart :3
efter allt det där så möter jag upp fia och matilda vid affären så blir det tacos och minispa hela kvällen. måste börja ta hand om mig lite mer, äckliga naglar, oplockade ögonbryn och ja gud vet vad. bättring ester svensson.
förresten så tänkte jag ta med min kamera till fia ikväll eftersom den har fått kommit ur dammet idag. så nu är batteriet laddat och jag behöver lite roliga bilder tror jag!
nej nu ska det städas klart för vid halv sju ska jag befinna mig utanför huset för att bli upphämtad.
strong girl.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0