pink tree.

Publicerat 2012-04-25 kl. 12:52:45 i Allmänt
sitter på praktiken. helt tomt är det, bara jag och radion just nu, jag tog tidig lunch så jag kunde äta med mattias och karin så nu är resten iväg.
förmiddagen har bestått av att jag själv har suttit och kladdat i illustrator tills jag fick min första riktigt uppgift. wihooooo.
så nu gäller det att göra bra ifrån sig.
karin utbrast förskräckt förut "Ester du ser helt förstörd ut!?" jaha tacktack, jag vet själv att jag stressar lite för mycket och ser ut som skit varje dag. men skitkul att få det bekräftat. haha söt är du karin!
ja dax att ta tag i saker nu då. lite research och sen är jag igång. taggar balträning gör jag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0