Raw comedy club

Publicerat 2013-01-14 kl. 22:16:33 i Allmänt
sitter i fina lägenheten med massa ljus runt omkring mig. grabben är någon helt annanstans, så jag kikar på raw. 
Var med karin en sväng på lite förhandsvisning av filmen EGO förut. åh en av de bästa svenska filmerna jag har sett. så fin. se den. ja. 
 
på onsdag kör vi på första akademin för terminen och inleder med caps med ett härligt gäng. sen taggar vi tenta på fredag innan jag och erkis tar oss mot förhoppningsvis varmare breddgrader på lördag, har hört att det snöade i grannlandet här om dagen så det kan nog bli trevligt. 
 
imorrgon kör vi på mysplugg hos morris med fina tjejer. 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej...
Såg att du kunde hjälpa till med bloggdesign?
Skulle vara fantastiskt om du kunde hjälpa mig!
Kontakta gärna mig! :)
Kolla gärna min blogg! Med vänlig hälsning, Eva

2015-01-27 @ 20:40:21
URL: http://mammabohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0