Rainbow in my heart

Publicerat 2012-10-28 kl. 22:25:00 i Allmänt
Äntligen är första tentan över. så denna helg gjorde jag helt pluggfri. Jobb till sent i fredags och heldagsjobb igår. Idag fick jag ledigt så jag inledde den med att överraska pojkvännen med frukost på sängen, sen har vi haft en riktig städ- och tvättdag här hemma, husmanskost blev det med, hemmagjorda köttbullar, potatis och gräddsås. riktigt gott. Just nu sitter erik och jocke placerade framför entourage i soffan och jag springer mellan dom och sängen där jag har placerat min dator. Imorgon kommer pappa, birgitta och faster efva på besök och på kvällen kommer bästa mandi hit.

Kommentarer
Postat av: Mamma Wild ❤

vilken fin blogg du har :}

2012-11-01 @ 18:48:27
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0