jönköping

Publicerat 2012-10-08 kl. 18:04:58 i Allmänt
funderar på att starta upp bloggen, jag läser ju trotsallt alla mina kompisars bloggar och dör om dom inte uppdaterar så kanske ska vara duktig själv.

här lever jag iaf livet, med väldigt fina tjejer som förgyller vardagen och såklart min fina sambo som håller mig sällskap dag som natt.

dagen har bestått av pluggande, först själv och sedan mötte jag upp min fältstudiegrupp som var alldeles för hungriga för att handla vilket slutade med att vi även lagade för mycket lunch och aldrig åt någon fruksallad, så nu har jag och erik att äta ikväll iaf. haha
pluggandet gick heller inte så värst bra så det sitter jag med nu istället. laga kvällsmat och kolla på grey's står också på kvällens schema.
ska försöka lägga över lite bilder på datorn senare så ska ni få se lite vad jag har hållt på med senaste månaderna.
puss

Kommentarer
Postat av: mumsbiten

diktigT! <3

2012-10-12 @ 14:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0