think green

Publicerat 2012-05-04 kl. 13:32:47 i Allmänt
Snart är praktiken slut för den här veckan. Dom andra är och köper glass men jag ska åka om en halvtimme så fick hoppa över det idag.
hade förresten en väldigt bra valborg med mina fina vänner. och väldigt skönt med lite ledigt!
Nu blir det dans innan jag tar fredag på riktigt, får se vad det blir, lite tjejmys kanske? Sen blir det en lugn helg som avslutas med att kolla på dansuppvisning i linköping hade jag tänkt. och på måndag ska våra fina barn ha sin dansuppvisning på kulturhuset, klockan sju så kom och kolla på dem!
Dagens praktik har lett till dessa två övningar. himla kul att lära sig lite nytt i illustrator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0