Bussåk.

Publicerat 2012-01-21 kl. 15:02:14 i Allmänt

Sitter just nu på bussen in mot stan. Blir mys hos mamma ikväll.

Gårdagen inleddes med filmning med ett gäng konstiga flickor och pojke, våran film kommer bli lite speciell tror jag....
Sen var det iaf dags för mig att sticka iväg till Industri communications för att ha möte om en möjlig praktikplats och den gick jag därifrån med. Happitjej.

Sen mötte jag upp Mandi och vi gjorde knäppa grejer. Myste med henne och damerna Westin, scrapbooking och långpromenad. Fick besök av fina grabbar som drack te och åt chips. Fin kväll som avslutades bredvid den bästa.

Nu lämnade grabben mig för plugg och skogsarbete så jag dejtar mamsen ikväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0