Bingo Rimer

Publicerat 2012-02-04 kl. 22:21:01 i Allmänt

Lever livet som träningsnarkoman i helgen. Det är the nike blast som gäller.

Dagen har bestått av dance aerobic, superman hiphop, nyc rythmes, house och även föreläsning av bingo rimer.

Tror han är den bästa föreläsaren jag någonsin lyssnat på. Han pratar om sådant som är roligt på ett intressant vis, skämtar om kändisar, Katarina och sina kompisar. Helt underbar och öppen kille. Riktigt duktig.

Imorgon fortsätter träningen men inleder iallafall med föreläsning på morgonen, sen massa med pass innan vi intar bilen hem.
Förhoppningsvis tar jag mig hela vägen till åtvid så jag får sova med min fina prins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0