Praktik, balklänning och dans. ♡

Publicerat 2012-04-19 kl. 10:22:49 i Allmänt

Mitt schema den här veckan tar död på mig. Fullt upp varje dag.

Igår var det bolagsstämma på skolan för alla Uf företag, blev tillslut riktigt nöjd med vår redovisning. Så himla skönt att det snart är över.

Sen mötte jag upp Erik så åkte vi hem och sov en stund innan det var dags för balträning. Med några djupa andetag tog jag mig faktiskt igenom den.
Men att dansa bal får mig ändå på bra humör nästan hela tiden.

Sen var det bara att handla, laga mat och äta innan jag däckade i sängen.

Nu sitter jag på praktiken, fick massor med roliga uppgifter men min dator har inga program än sålänge så jag får nöja mig med research för stunden.

Efter jobbet ska jag möta upp Filippa så hon kan sy upp min klänning. Och efter det blir det massa dans. Har missat två gånger så kommer ha noll koll...

Aja nu tillbaka till jobbet ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0