"Mo,mo,mo,mo,mo,mo morgonfrilla!"

Publicerat 2011-09-18 kl. 15:01:17 i Allmänt
I fredags var det dags för Klara Gymnasiums årliga innebandy turnering. Utklädnad och sånt fint. Normala klassen bestämde sig för morgonmänniskor/bakishäng och drog på sig morgonrocken med morgonfrisyr plus lite kajalkladd under ögonen.
och bra, det var vi, tog oss med våra(allas förutom mina) musklertog vi oss till semifinal där vinnarna av hela turneringen slog ut oss. aja duktig klass.

igår blev det mat med pappa och co på Gula Huset och sen bio med fina mamma, Jag saknar dig fick det bli... har helt seriöst aldrig gråtigt så mycket till en film, börjar nästan gråta nu när jag tänker tillbaka på den. åh så fin den är. 


Kommentarer
Postat av: lillebror

Åh, facebook :D Ny profilbild för Viktor och bEster!

2011-09-19 @ 21:59:40
Postat av: Tellebo

Jag ser ut som en dude.

På långt håll ser jag ut som en flintskallig dude.

Alla andra va fina.

2011-09-20 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0