"Dance is the hidden language of the soul."

Publicerat 2011-09-14 kl. 16:53:55 i Allmänt
lediga dagen onsdag blev en rejält tidig morgon hade fått byta körlektionstid med en annan tjej så idag började min dubbellektion klockan åtta noll noll, bara att ta sju bussen.

När jag kom hem så tog jag det lite lugnt innan jag tog med mig datorn ner till Hälsofabriken för att träna lite bliss i två timmar, gick sådär, har träningsvärk i hela kroppen så var rätt seg.
finns fortfarande platser kvar förresten så är du mellan 9-15 år så är det bara att ringa och anmäla sig!

Nu har jag bara tagit det lugnt med datorn i knät och 90210 igång. får se om pojkvännen hör av sig nått eller om det blir en ensam kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0