"The silent sound of loneliness wants to follow me to bed."

Publicerat 2011-11-13 kl. 21:55:54 i Allmänt
myser i sängen... ensam.
firade pappa med godmat idag och efter det har jag suttit med vår affärsplan för att försöka få den till något värt att visa. sen blev det lite "Water for Elephants" åh så mysig film, jag vill också ha en elefant.
¨

nu sitter jag här med mitt varma vatten, tända ljus och datorn och deppar över att pojken min sover ute på landet så jag får sova själv. känner bara inte för det idag. ska leta upp min nalle Trass som erik har gömt någonstans så får jag krama på honom lite.

hittade lite bilder från morfars fest som jag borde redigera så det får det nog bli innan jag ska sova. har ni tur så kommer dom upp ikväll.


ni får en liten bild på världens bästa katt med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0