work in progress

Publicerat 2012-05-11 kl. 14:58:09 i Allmänt
Kladdar lite i illustrator, idag fick det först bli massa grejer till studentmiddagen och nu efter lunch så fick det bli lite alice herbts, var längesen jag försökte mig på att måla riktiga människor i illustrator. håller dock på att strypa mig själv för att jag valde en bild med den där klänningen, hemsk att måla...
men vi fortsätter och ser vart det leder. hatar att måla ansikten så funderar på att skippa det och slänga in lite mer skuggor istället.
inte klar på långa vägar än iaf.
Nu tror jag att jag smiter ifrån praktiken snart och möter upp fina tjejer på en glass innan jag först tar en sväng på stan innan det blir studentskiva med klassen.
imorgon kör vi stockholm så det ryker, hejar lite på åff först och sedan blir det mys med ellen och jesper hela helgen.  och lite med min fina mone med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0