"Fast cars are my only vice."

Publicerat 2011-10-12 kl. 00:02:44 i Allmänt
körde lite brumbrum med körskolan förut, fickparkerade fint i hela stan så nu kan jag det iaf. sen träffade jag upp sis, så vandrade vi och handlade färska bröd och frukter och satte oss i systerellens lägenhet. myste där ett tag innan jag skjutsade mandisen till hennes danslektion, sen blev det hem till mamsen med hemmagjord pizza och fotboll. våran kära Ola Toivonen fick in ett mål tillslut. det förtjänade han. måste förresten försöka tima in så jag kan få kolla på hans nya husinköp som jag har hört talas om, ska va rätt maffigt om jag inte har fel. aa får bli nästa degerforsbesök ♥
nu borde jag verkligen sova om jag ska orka morgondagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0