"I love my mother as the trees love water and sunshine - she helps me grow, prosper, and reach great heights."

Publicerat 2011-11-13 kl. 23:07:40 i Allmänt
mamma får stå för sista bilden för ikväll. nu är det dags att sova för imorgon är det psykologi som gäller tidigt. sen lite UF och efter det bilkörning med pappa. dans och grejer med och kanske en filmkväll med mitt hjärta eftersom jag är så himla sugen på att se en speciell film.

förresten så åker min älskade mamma till SriLanka på tisdag kommer halvt dö av saknad. men hon är inte borta allt för länge iaf.


update. Trass är ännu inte hittade, hittar jag inte honom så blir det en väldigt ensam natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0