"And if you're lucky, if you're the luckiest person on this entire planet, the person you love decides to love you back."

Publicerat 2011-08-24 kl. 12:20:22 i Allmänt
onsdagar är lika med ledigt på mitt nya schema så efter att ha gått upp tillsammans med erik vid åtta för att fixa frukost så har jag tagit mig hem och myser framför datorn.
om ett tag kommer pappa hem och då ska vi köra en sväng in till stan så jag kan övningsköra lite. så blir det nog något litet att stoppa i magen med innan vi åker hem igen.
har inte hunnit blogga i veckan eftersom jag har tagit hand om dessa små smurfar ett tag ♥ bättre nollor finns inte.
ikväll drar jag nog iväg och tjuvkikar lite på facettens nollning om jag orkar och så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0